یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 18 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۵:۱۹:۳۹

چین بزرگترین بازار هدف صادرات LPG ایران

باشگاه خبری فراساحل: محمد علی براتی مدیر عامل شرکت بازرگانی گاز ایران گفت: وظیفه بازاریابی و فروش ال پی جی کلیه فازهای مجتمع عظیم گازی پارس جنوبی بر عهده شرکت بازرگانی گاز ایران قرار گرفت. به گزارش باشگاه خبری فراساحل ‌و به نقل از نفت ما، وی ضمن تشکر از مسئولین مجتمع گاز پارس جنوبی و شرکت ملی گاز ایران افزود: شرکت بازرگانی گاز ایران دارای پتانسیل بالایی است و امیدواریم بتوانیم در آینده بازاریابی و فروش میعانات گازی مجتمع گاز پارس جنوبی را نیز بر عهده بگیریم. مدیرعامل شرکت بازرگانی گاز ایران گفت: شرکت ما دو نوع محصول گاز مایع و گوگرد را از پارس جنوبی صادر ‌می‌کند. میزان پروپان صادراتی مجتمع گاز پارس جنوبی در سال ٩٥، بیش از ٦٣٠ هزار تن و میزان بوتان صادراتی  نیز بیش از ٣٣١ هزار تن بوده است.


وی اظهار داشت: در سال ٩٤ تمام ال پی جی تولید شده صادر شد و در سال ٩٥ نیز بیش از ٩٨ درصد ال پی جی مجتمع صادر شد. از سال ٩٣ با بهبود شرایط جهانی صادرات ما نیز وضع بهتری پیدا کرد. وی افزود: در حال حاضر با پتروشیمی پارس و هلدینگ خلیج فارس نیز ارتباط بسیار خوبی داریم و این ‌می‌تواند به ما در داشتن سهم بیشتر از بازار جهانی و تعیبن شرایط قیمت کمک کند. براتی اظهار داشت: در سال گذشته ٩٩.٨ درصد گوگرد مجتمع گاز پارس جنوبی صادر شد و امسال نیز تمام گوگرد تولیدی مجتمع با برنامه ریزی‌‌های صورت گرفته صادر خواهد شد. وی تصریح کرد: در زمینه صادرات ال پی جی بزرگترین بازار هدف ما کشور چین خواهد بود. هم اکنون نیز تا ٩٠ درصد مقصد صادرات ما کشور چین است. هند نیز بازار بسته و دولتی است، اما بازار بسیار مناسبی است و اولین قرارداد صادرات به این کشور بسته شده است. این قرارداد تا یک ماه آینده عملیاتی خواهد شد. امیدواریم در آینده قراردادهایی با شرکت نفت هندوستان داشته باشیم و قراردادها بین دو دولت امضا شود. یکی دیگر از بازارهای هدف ما در آینده می‌تواند بازار کشور اندونزی باشد.



  کد خبر : 3838
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :